090426

Nu har Hannah precis åkt hem, tror hon var lite sur på mig eftersom jag vaknade tidigt, hehe. Enligt henne i all fall. Jag tycker tio är en rätt bra tid att vakna. Snart ska jag nog duscha tror jag, om det finns varmvatten. Finns det något mer irriterande med att bo i hus, att det inte finns varmvatten när man vill duscha eller om man står i duschen med schampo i håret och varmvattnet helt plötsligt tar slut och det blir iskallt! Brr.. Får kolla med pappa om han har eldat idag!

Annars så måste jag väl plugga idag, har ett genetikprov att göra och sen så är det Nationella i Engelska B "uppsats" på tisdag, så måste läsa materialet till det. Senare ikväll blir det stan, då är Gert Fylking och Robert Aschberg här och filmar till programmet på TV8. Ystad-Haparanda ni vet.

Nu ska jag plocka fram engelskapapperen, höres senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback