090430

Helt otroligt så sjukt trött jag är! En upp piggande dusch skulle inte vara helt fel just nu, men antagligen så finns det inget varmvatten..

Jag vet fortfarande inte vad som händer ikväll, kunde tydligen inte vara med Anna och hennes kompisar. Tråkigt! Nu märks det verkligen vilken tråkig person jag är som inte ens klarar av att fixa något att göra på valborg! Jag känner verkligen inte för att sitta hemma med familjen, de är så grymt tråkigt!

Annars så skrev jag det där dumma provet idag, gick så där måste jag väl säga.. Men det är hur härligt som helst nu med extra lång helg! Imorgon ska vi fira Julia E som fyllde år den 26mars, ops! Men bättre sent än aldrig brukar man väl säga. På lördag blir det stan med Anna och sedan myskväll med henne :) Så jag har hela helgen planerad för engångskull. Det händer i princip aldrig.

Ska glo lite på tv nu!
Hoppas ni får en rolig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback