Lunch på stan

Blev lunch på stan med Pappa idag, vi åt pizza. Sen väntade jag på att mamma skulle sluta och när hon väl gjort det gick vi runt lite på stan sedan gick vi till Dackås för att hon skulle beställa en tårta till påskfikat på jobbet, och då ville hon även fika så fick bli en chokladboll då. Uhh, nu resten av veckan är allt som är onyttigt strängt förbjudet för mig!
När vi sedan var på väg hem fick jag ett sms om att min skinnjacka hade kommit. Så vi hämtade den på Coop. Men tyvärr så var den konstigt nog förstor så den åker tillbaka, ska byta den mot en mindre storlek. Får förhoppningsvis den under påsklovet. Annars så hittade jag en supersöt blus på hm idag, funderar på om jag ska köpa den.. Hmm, det tål att tänkas på eftersom jag inte har så mycket pengar den här månaden.



Paketet med skinnjackan som ska skickas tillbaka..


Vår-sommriga blusen
Ska jag slå till eller leta efter något annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback