Staden

Åkte iväg ner till stan vid kvart över tolv och blev kvar där till strax efter klockan fyra.. Det första jag gjorde när mamma skjutsat ner mig var att gå till min frisör som klippte lugg på mig, känns rätt bra nu. Var så extremt less på min långa lugg, om det ens var en lugg. Men nu är den borta :)
Sedan gick jag runt i cirka en timme själv och kollade på lite kläder och annat. Köpte att par gråa jeansleggings. Efter de kom pappa ner på stan och vi gick runt lite, sedan mötte vi upp Elin och hon ville ha pizza så då gick vi och käkade det! Sedan kom mamma och hämtade oss när hennes möte var slut strax efter fyra. Känner mig lite halv seg nu, blev på stan längre än vad jag hade räknat med..
Nu skulle jag väl egentligen behöva plugga, ska göra de snart! Jag vet att jag alltid säger de och trots allt blir det inte av, men ska sätta mig och kolla igenom ett bildspel och en massa frågor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback