Staden

Kom precis hem från stan, jag och pappa träffade mamma där som inte orkade sitta hos frisören med Elin när hon färgar håret. Så vi tre fikade(igen!), har blivit alldeles för mycket fika på stan nu senaste tiden. Har ätit för mycket onyttigt överhuvudtaget vilket märks, uhh!
Köpte i alla fall nya skor (converse som jag visade i inlägget innan) och en ny mascara. Och eftersom jag beställde en skinnjacka igår så har hela studiebidraget redan gått åt :S
Fast mamma var snäll och sa att jag slapp betala tillbaka henne 439kr för mina nya lurar till mobilen som jag var skyldig henne, hon sa: se det som om att jag betalar de på skorna. Eller ja, ni fattar! Så egentligen har jag väl 400kr kvar av studiebidraget. Äh, jag får leva snålt denna månad.

Nu ska jag kolla lite på tv tror jag, och vila huvudvärken håller fortfarande i sig...
Kram kram



Nya mascaran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback