090811

God morgon! Nu har jag vaknat efter kanske sex timmars sömn. Kan inte sova längre även fast jag känner mig rätt trött. Antar att det är en vana att vakna vid nio, eller åtta som klockan är i England. Idag ska jag åka på stan och köpa lite saker som jag var tvungen att lämna kvar i England, som ansiktskräm, ansiktspeeling och massa sådana saker. Är man dum och packar så man får övervikt får man offra sig ibland. Fast allt var i princip slut ändå, så de är lungt. Efter det ska jag träffa släkten, farmor fyllde 70 år medan jag var borta så ska till henne med en present. Vet inte om mormor och morfars presenter får vänta till veckan när de också fyller år.

Nu ska jag upp och äta min första svenska frukost på en månad!

Kommentarer
Hannah säger:

jag sov 2 timmar. klev upp vid åtta xD

2009-08-11 | 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback