090814

Fredag igen! Vaknade runt elva tiden idag tror jag. Skönt att sova lite längre, och man bör väl passa på nu innan skolan börjar igen. Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag fortsätter med syslorna här hemma. Har precis dammsugit huset åt mamma (så att jag kan få lite pengar även fast det inte är studiebidrag den här månaden) och nu ska jag fortsätta med att baka. Det blir någon sorts hallonmuffins tror jag och sedan ville syrran att jag skulle göra en rulltårta. Vi får se vad jag hinner med! Tur att det inte är så fint väder i alla fall eftersom jag ska vara inne. 

Senare idag kommer nog Lovisa och Mathild hit, vi hittar säkert på något kul! (: 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback