091214

Nu är det bara tio dagar kvar till julafton, hur sjukt är inte det? Skönt att jag är klar med alla julklappar i alla fall. Händer verkligen inte ofta att jag är det såhär tidigt innan jul. Brukar alltid springa runt som en galning den 23:e och kolla efter de sista paketen. Men nu slipper jag det i år, skönt!

Idag är det måndag och ny vecka. Sista veckan innan jullovet! Hur underbart låter inte det? Dock vaknade jag med huvudvärk imorse så blev kvar i sängen. Vaknade igen vid halv tolv, så det blev alltså ingen skola idag. Får tagga till imorgon istället. Har två prov då, så lär ju inte missa de. Sedan är det nationella i Matte D på torsdag, känns ju sådär. Men det är sista som ska göras innan lovet, så det är bara att ta tag i det. Ska se till att få lite Samhälle B och Turism gjort nu så jag klarar proven imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback