090202

Mamma kom in till mig för kanske 45 minuter sen och väckte mig med det glada beskedet att de är -14 grader ute! De känns inom hus också, speciellt i källaren där jag bor, brr. Men jag har ändå tur idag, mamma skulle hem och hämta min lillasyster strax efter åtta så jag får skjuts till skolan. Skönt slipper jag gå och frysa. 

Jag som tänkte gå på stan idag efter skolan halv elva, får se hur de blir med det. Vet inte om jag klarar av att gå till stan om de är svinkallt ute. Jag är en liten klenis, jag vet!  

Men nu måste jag börja göra mig i ordning så jag är klar när mamma kommer hem igen. Vill ju för att i världen inte missa skjutsen för att jag inte är klar!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback