090204

Blev en riktigt kort skoldag idag igen. Helt otroligt att de kan vara så här slappt. Idag fick vi en timmes sovmorgon på miljölektionen så vi började nio, fast jag och Hannah var på skolan till åtta för att fixa klart att inför redovisningen. Den gick väl okej, fast jag stod och läste de mesta jag sa från ett papper. Blir ofta så nervös när jag ska redovisa något att jag glömmer allt. Måste träna mer på det där med redovisningar.

Efter miljölektionen har jag två och en halv timmes hål, och eftersom jag har så otroligt ont i magen idag så pratade jag med min svenska lärare och fick uppgiften resten av klassen ska göra idag. Så ska sätta mig och skriva den nu och skicka den till henne. De är inte en svår uppgift så kommer gå fort att skriva den, skönt för nu behöver man väl all tid i världen till fysiken. Provet på fredag närmar sig, suck.

Nu ska jag skriva svenska uppgiften!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback