090219

Hej bloggen!
Har inte så mycket att skriva nu, har precis kommit hem från skolan. Lärarna har friluftsdag i eftermiddag så jag gick kortdag idag. Skönt, min enda lektion var miljöprovet. De gick väl okej, drog till med en massa svar som skulle kunna stämma. Men jag pluggade ju inte så mycket till det heller, så får ju skylla mig själv. Så idag ska jag bara ta det lugnt, inget plugg.

För övrigt så mår jag inte så bra idag heller, vill verkligen inte bli sjuk till helgen.. Pappa har fått feber också, så hoppas inte att han smittar mig!

Hörs senare, Kram kram


Kommentarer
Emilie L säger:

Tack skall du ha söta du! :)

2009-02-19 | 15:08:15
Bloggadress: http://emiliel.blogg.se/
Johan (elins kompis) säger:

Jag vill oxå bara ha en timme -.-

2009-02-19 | 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback