Näsblod

En lite läskig sak, när jag stod i duschen och kollade mig i spegeln (ja, vi har en liten spegel i duschen) rann det blod från näsan. Alltså blödde jag näsblod, så fick springa upp till toaletten och fixa papperstussar. Men innan jag han göra de bokstavligen rann det blod ur näsan, kändes som om att det forsade! Riktigt läskigt eftersom det inte vill sluta någon gång heller. Men nu tror jag i alla fall att det har lugnat ner sig, vågar inte riktigt ta ur papperstussen som sitter i näsan just nu.
Vi får väl se  vad som händer snart när jag tar bort den.
Aja, åter till miljöboken!
Sov gott, Kram Emma


Kommentarer
Anonym säger:

Svar: tack du! : )

2009-02-16 | 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback