Städa



Julia ringde och väckte mig för ungefär en timme sedan. Lite tur för annars hade jag nog sovit förlänge. Hon ville ha en låt till sitt aerobicpass, hon ska visa upp det för någon ledare idag så jag önskar dig lycka till gumman! <3

Så nu har jag i alla fall ätit frukost och satt igång med storstädning av mitt rum!
Det är verkligen ett måste nu, mina vita möbler bli dammiga på engång, jobbigt. Så nu torkar jag rent riktigt med rengöringsmedel och allt. Sen blir de nytvättade sängkläder när jag är klar med allt dammande och har dammsugat.

Ska även försöka gå på en promenad i det fina vädret idag, dock inte så mycket sol men annars är de fint! Sen ska jag plugga också, har miljöprov nästa vecka. Förhoppningsvis blir det inte så svårt!

Nä, nu ska jag fortsätta!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback