090118

Då var ångest dagen här igen, alltså söndag vilket innebär skola imorgon.. Fast jag gillar mina måndagar! Börjar 09:05 och slutar 10:30 så jag lär klara min grymt långa skoldag.

Nu ska jag inte göra ett skit, bara slappa i sängen. Kanske kollar på någon film. Sen om ca 6 timmar drar jag och Anna till gymet. Ska bli skönt att träna igen, känns som om att det var ett tag sen sist även fast jag senast tränade i onsdags tror jag de var. Måste se till att komma igång riktigt med träningen nu!

Vi hörs!

Kommentarer
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

SVAR;

Tack snygging! :*

Gillar din blogg, hihi.

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? <3

2009-01-18 | 13:03:47
Bloggadress: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback