090702

Får väl börja med att säga grattis till min morbror som fyller 36 år idag, Grattis! :D

Just nu sitter jag vid pappas dator och håller på att dö av värmen, är så sjukt varmt här... Men man ska absolut inte klaga! Tidigare idag har jag varit på stan, är handelnsdagar här i staden idag och imorgon. Men jag köpte faktiskt i princip inget, riktigt bra gjort. Ska nog ta och spara mina pengar till Stockholm om en vecka, och efter den helgen i Stockholm åker jag till England, Golat i en månad, så då lär det också behövas lite pengar! Men jag köpte i alla fall åtta par örhängen för en tjuga, vilket kap! Lite senare ska jag till mormor och morfar och efter de blir det grillning hemma med familjen, alltså en riktigt myskväll!

Hoppas ni också har en bra dag! :)

Kommentarer
ann säger:

sv: gårdagens kväll var väll sådär, om du läser andra inlägget uppifrån kankse du fattar:D

2009-07-02 | 15:32:44
Bloggadress: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback