090710

Är vaken tidigt idag, efter få timmars sömn. Somnade inte före tre i alla fall och klockan ringde halv sju. Fast jag kände mig inte så trött just nu, det börjar väl komma nu tror jag. Har även fått sjukt ont i ryggen, känns opassande när vi ska på grönan imorgon om vädret tillåter. Hoppas jag blir bättre och att det åtminstone blir uppehåll.

Nu måste jag lägga ner det sista i väskan, äta frukost och göra mig iordning. Sedan bär det av! Ha en fin månad alla läsare, om jag hittar en dator uppdaterar jag så klart! :)

3 månader till 18 år nu!


Kommentarer
jenny säger:

sv: ok, jag e hemma från kompis landställe nu :) vad haru gjort idg? <3

2009-07-10 | 12:35:17
Bloggadress: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback