090602

Hemma från skolan. Satt kvar med Lovisa ett tag nu efteråt och pluggade fysik, vi har kursprov på torsdag. Önska mig lycka till, för det lär verkligen behövas. Men jag tycket ändå vi grejade rätt många uppgifter idag. Har även pluggat en massa matte idag, och känner mig faktiskt lite säkrare på allt. Hur grymt är inte det? Jag som har varit så anti hela grejen med matten, känns lite bättre nu i alla fall och jag hoppas provet på tisdag kommer gå vägen. Annars så har jag en rapport som ska skrivas, så funderar på att sätta mig ner och göra klar den nu och sedan om jag hinner åka in till stan en sväng och kolla efter present åt lillsyrran som fyller 14 om exakt en vecka idag.

Det var är liten sammanfattning av min dag! Hur har ni haft det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback