090604

Fysikprovet gick nog inget vidare har jag en känsla av. Men jag hoppas i alla fall för fullt på ett godkänt, annars kommer jag få sjuk panik och inte veta var jag ska ta vägen. Fatta om man skulle lyckas med IG i både matte och fysik när man läser teknikprogrammet. Det skulle verkligen vara riktigt illa..

Aja, nog om skolan. Fast har inte så mycket mer att säga om dagen, har nog varit i skolan hela dagen. Har suttit hemma nu på eftermiddagen och försökt fixa klar powerpointen till imorgon. Men nu orkar jag inte mer, så därför får Hannah göra resten nu. Ska istället försöka börja läsa på rapporten lite så jag vet vad jag ska säga på redovisningen imorgon, vill verkligen inte göra den, men måste antar jag.. Hatar redovisningar!

Men nu tillbaka till plugget, längtar sjukt mycket till sommarlovet nu. Bara en vecka kvar!

Kommentarer
Anna säger:

sv: hihi tack så mycket =)

2009-06-04 | 21:01:03
Bloggadress: http://aannapannas.blogg.se/
Linnea :> säger:

hoppas du får bra resultat då :p

2009-06-04 | 21:56:00
Bloggadress: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback