090608

Måndag och sista veckan innan sommarlovet. Jag slutar på torsdag, dör av längtan! Äntligen är sommarlovet är snart :D

Idag var det fysik som vanligt, endast en timmes lektion. Men vi hade bara betygsnack idag. Jag klarade provet, vilken lättnad. Så fixade betyg i den kursen idag. Känns hur skönt som helst, nu har jag bara matten kvar att oroa mig över. Får antagligen veta imorgon eftermiddag hur jag klarade provet imorgon. Min lärare sa att han kunde rätta proven på en gång eftersom det endast är tre stycken som ska göra det. Lätt rättat och några prov. Men det känns inte alls så bra, ska sätta mig och nöta matte nu. Jävla skit kurs, och jag som ska läsa D och E i trean.. Haha, vi får se hur det går.

Var föresten en sväng ner på stan idag också med Lovisa och Mathilda, alltid trevligt! Så jag passade på att köpa en present till lillsyrran som fyller år imorgon ;)

Kommentarer
marie säger:

Jaa verkligen :) Hade du kul på stan?

2009-06-08 | 14:39:36
Bloggadress: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback