090612

Godmorgon! Är uppe tidigt idag trots att jag kunnat sova länge. Hör studenterna som går förbi utanför huset hela tiden, man blir så glad av att höra dem. Och det gör även att man längtar ännu mer till nästa år! Då smäller det :D Men jag har fortfarande hela trean kvar, det blir nog ett roligt år.

Min morgon startades med en mango/hallon smoothie, mumsigt. Snart ska jag ta mig ner och duscha så man är fräsch senare. Blir stan vid 12-tiden då det är studenttåg osv. Hoppas det inte blir regn! Sedan ska jag hem och äta lite med familjen innan Lovisa och Mathilda kommer och hämtar mig. Då drar vi till deras stuga, kommer bli en roligkväll där! :)

Ha en super fin dag :D

Kommentarer
J. säger:

Tack detsamma :)

2009-06-12 | 10:23:07
Bloggadress: http://jessicaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback