090619

Glad midsommar! Vad har alla för planer idag? :)
Själv ska jag bara vara hemma nu på förmiddagen, sedan åker jag till Vattrång och äter middag där med twinsen och sedan blir det nog party ikväll. Känns som om att denna dag kommer bli riktigt kul! Och man får ju hoppas att vädret håller i sig, för just nu tittar nästan solen fram. Men bara det inte blir regn så är jag nöjd! Senare idag ska jag även försöka lägga upp en dagens outfit, känns som om att det var väldigt längesedan sist. Överhuvudtaget så var det längesedan jag la upp någon bild. Och jag har märkt att läsarna blivit färre under tiden, alltså tycker ni att det är roligare om man läggar in lite bilder också? I så fall ska jag försöka göra det lite oftare.

Nu blir det frukost och sedan dusch. Ska även göra mig iordning, kommer lite bilder senare!
Ha en findag allihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback