090621

Åter igen är jag väldigt dålig på att uppdatera. Ska försöka bli bättre på det snart igen, ny vecka imorgon vilket innebär nya möjligheter Eller hur?

Idag sov jag till ett, riktigt skönt. Så känner mig rätt utvilad nu. När jag vaknade så var mormor och morfar här, så pratade lite med dem. Sedan åkte de vidare och då åkte jag med familjen ut till Saltvik för att köpa rökt sik, det är verkligen hur gott som helst. Så ska baka tekakor att äta sik på nu snart. När vi köpt siken åkte vi till farfar en sväng och lämnade lite sik hos honom också. Han blev jätte glad. Och nu är vi hemma igen, har varit en lugn och skön dag i hittills. Men så ska det ju vara på söndagar.

Ska skala potatis till middagen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback