090311

Sitter fortfarande i skolan, fast jag har slutat. Fick sluta 30 minuter innan lektionen var slut, härligt! Fast jag och Lovisa sitter kvar och skriver klart en rapport. Eller ja, hon skriver och jag kollar på. Jag skrev mycker förut idag så tycker att de är hennes tur nu :P

När jag kommer hem blir det mat med det samma så den hinner lägga sig så jag slipper håll på träningen ikväll, blir troligtvis gym med Matilda och Anna, kul! Är mycket roligare att träna med några kompisar än ensam tycker jag.

Aja, åter till rapporten!
Hörs, Kram Emma

Kommentarer
Mimmi säger:

svar: ojdå, vad jobbigt! Jodå, toppen :) Vad har du gjort ikväll?

2009-03-11 | 21:31:20
Bloggadress: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback