090314

Hej allihopa! Har varit dålig uppdatering idag, men jag har inte varit hemma eller så har jag pluggat. Är snart klart med vinterekologi-inlämningen nu snart, skönt då har man en sak ur vägen och bara 3-4 styckna kvar. Men dem får jag ta på måndag då jag bara har en lektion, perfekt plugg dag. Ska väl försöka få lite gjort imorgon också, fast ska till Sundsvall så vi får väl se. Tar kanske med ett block och penna på bussen och skriver lite då, man har ju inte så mycket att göra när man sitter på en buss i totalt tre timmar på en dag så då är det ju ett perfekt plugg tillfälle.

Nu har jag kollat på melodifestivalen med familjen, operasångerskan vann. Personligen tycker jag nog H.E.A.T var bäst, har inte riktigt bestämt mig! Men nu får vi ju hoppas att det kommer gå bra för i Moskva för bidraget som vann! =)

Hörs imorgon, nu tillbaka till plugget!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback