090320

Äntligen helg! Idag har det varit skola och sedan träning för min del, så har alltså inte hänt så mycket. Måste tydligen springa upp och hjälpa syrran med något! Skriver lite mer snart.


 
Så, tillbaka. Hon ville ha hjälp att skriva ihop mixern, att hon aldrig kan lära sig att göra så simpla saker själv. Suck, lite och bortskämd är vad hon är. Aja, ikväll händer inte mycket. Alla mina kompisar har massa andra planer som inte inkluderar mig som vanligt. Tråkigt, JA!
Så jag sitter hemma och nöter säsong ett av en ängels tålamod, det är faktiskt rätt okej. Åtminstone om man inte har någon annat för sig så här på en fredag.
Hoppas på att någon har lust att hitta på något imorgon, vi får väl se!

Hoppas alla har det bra så hörs vi imorgon!
Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback