090325

Oj, har inte hunnit blogga något idag. Så slänger in ett litet snabbt inlägg nu!

Skolan var rätt seg idag, efter skolan så gick jag hem och sedan kom Anna hit när hon slutade. Vi gjorde smoothie och pratade lite. Sen så blev det lite plugg, fysik för min del och matte för Anna och nu snart ska vi iväg till gymmet! Härligt, skönt att komma igång riktigt. Jag har till och med fått iväg mamma på ett jympa pass nu. Hon har verkligen lagt av de senaste veckorna. Men nu måste jag få henne att komma igång igen. Så nu har jag bara min största utmaning kvar, att få iväg pappsen till gymmet. Haha, eller inte. Men det skulle vara kul att få iväg honom någon dag och slippa höra hans suckande hela tiden om allt han borde göra osv.

ojoj, nu måste jag klä på mig! Anna kommer snart tillbaka, hon skulle bara hem och hämta träningskläder.

Hoppas alla har det bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback