090330

Hejhoppsan! Idag är det äntligen lite vårligt väder fast det blåser otroligt mycket. Var lite jobbigt att cykla fram och tillbaka två gånger när det var mot vind. Jo, cykla fram och tillbaka. Först cyklade jag till skolan imorse, ca 1,5km. Inte alls långt, sen till Ica för att lämna in en ansökan om sommarjobb. Men nejdå, bara för att jag är född i oktober och inte fyllt 18 än får jag inte söka sommarjobb där, så himla surt. Då är det i princip kört eftersom alla säger, nej tyvärr du måste vara 18 fyllda, sådana är reglerna! Frustration... Sen måsta jag cykla hem igen för att låsa dörren efter sotaren som varit här idag, så jag passade på att byta till träningskläder hemma även fast jag tog med dem till skolan, sen cyklade jag tillbaka till friskis (som jag cyklade förbi när jag måsta hem för att låsa efter sotaren) och gymmade lite. Skönt att träna igen, måste försöka komma igång ordentligt nu och inte ta typ 3-4 vilodagar på rad. 
Det känns som om att jag har cyklat runt mycket idag!

Så nu sitter jag här hemma och väntar på att det ska bli lite varmvatten så jag kan duscha, ska nog ta och äta något innan. I eftermiddag åker jag till forsa för att fira gammelfarmor som fyllde 87år den 20 mars och gammelfarfar som fyller 96år idag, Grattis till dem! :)


Gammelfarfar och Gammelfarmor på julafton 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback