090331

Sista mars idag, vill bara påminna er om ni glömt de. Alltså är det första april imorgon, hoppas ingen jäkel ger sig på att lura mig. Kan vara lite lättlurad ibland oturligt nog.

Idag har vi haft någon "framtidens dag" i skolan, rätt okej. Men var otroligt dålig kommunikation om den här dagen. Man fick inte veta något, hmm.. Aja, men nu är ju skolan över för idag och imorgon är det en helt vanlig skoldag. Det är bara sju skoldagar kvar innan påsklovet också. Längtar nu, ska bli jättehärligt med lov! Förhoppningsvis ska jag väl kunna planera in lite roliga saker under den veckan.

Nu har jag precis ätit två mackor, kom hem för ca en timme sedan. Nu sitter jag här och hoppas på att min mobil ska ha kommit tillbaka från reparationen Är så trött på den gamla jag har nu, finns ingen kamera eller mp3 på den. Så jag kan inte lyssna på musik. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback