Mango/Hallon smoothie



Medan mamma och Elin tog glass efter middagen så bestämde jag mig för att göra smoothie, var ett tag sen jag gjorde de nu. Tappade lusten när något hände med mixern och smoothiesarna började smaka bränt, hmm. Fast nu fungerar den som vanligt igen som tur är, för jag skulle inte klara mig utan den!

Annars så har jag inte orkat koncentrera mig så mycket på matten, känns som om att jag kan det där jag ska visa att jag kan imorgon rätt bra redan. Har bara engelska läxa kvar att göra, vi skulle lyssna på något och skriva svar på några frågor. Så jag ska väl ta och göra de snart, man måste nog installera engelskabokens program på datorn. Segt, men jag får väl göra de antar jag annars går det nog inte att lyssna på den där saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback