Skakigt

Överansträngde mig lite på gymmet ikväll tror jag, skakar så fort jag spänner mig minsta lilla nu. Men träningen måste verkligen ha tagit i alla fall, härligt! Kommer antagligen ha träningsvärk imorgon, blev dåligt med stretching idag nämligen.. Inte alls bra, men jag hann inte. Men de känns bra att jag kom iväg till gymmet, även om jag var totalt opeppad. Var inte speciellt kul idag heller, men de gick ju!

Aja, nu är det nog dags att släcka lampan snart. Är rätt seg i kroppen nu och skulle verkligen behöva sova. Tur att jag börjar klockan 11:15 imorgon, så blir en lång härlig sovmorgon för mig. Det gillas mycket! =)

Hoppas alla haft en bra dag annars!
Hörs imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback