Blåsigt

Hemma igen, blev en kortis runt Ullsäter. De var väldigt blåsigt men en helt perfekt tur ändå tycker jag. Och det var skönt med lite frisk luft, huvudvärken har faktiskt släppt också! Skönt. Fast jag känner att jag fortfarande går runt och kisar, men det beror på att jag är väldigt trött. Blir som sagt sängen tidigt ikväll.

Men hur härligt är det inte! De är vår, jag sitter ute på altanen med datorn just nu, det var 20 grader i skuggan när jag gick iväg alldeles nyss och nu är det ca 15 grader varmt. Sitter här och ser på solnedgången och lyssnar på musik :) Alla människor i familjen är borta(dock kommer pappa nog hem snart) så därför kan jag göra vad jag vill, Hehe ^^

Nä, nu ska jag lägga ifrån mig datorn tror jag och bara njuta av kvällen!
Skriver något imorgon. Ha en fin kväll!
Godnatt.

Kommentarer
marie säger:

Jaa precis, det är så svårt att veta. Jag tog bara det jag kom in på, hade sökt massa olika

2009-05-11 | 20:34:12
Bloggadress: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback