Ishockey

Blev inget vilande idag, istället hamnade jag i stan. Mamma ville ha smakråd på några kläder efter hennes möte på banken. Men mötet drog ut på tiden så jag fick gå runt på stan en och en halv timme själv och då hann affärerna stänga innan hon var klar. Surt, jag som var så snäll och följde med även fast jag egentligen inte orkade!

Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på hockey matchen. Bara sista perioden kvar nu, hoppas verkligen på en vinst nu. Det ser i alla fall bra ut, just nu står det 2-0 till Sverige! =)

Efter matchen blir det sängen för mig, får hoppas på att jag kan sova ikväll så jag är utvilad till nationella imorgon! Usch, jag vill inte göra de där dumma proven.. Sen ska jag försöka komma igång med träningen imorgon igen. Måste börja nu, funderar på om det är för att jag inte tränat på ett tag nu som jag börjat få ont i kroppen. Eller kanske inte, men men..

Nu säger jag god natt för idag, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback