091118

Jag var duktig och drog iväg till gymmet direkt efter nationella uppsatsen idag. Så härligt! Var helt slut när jag cyklade hem efteråt, men nu har jag tagit igen mig lite. Har fixat klart tre frågor i miljön som ska vara klart till imorn. Så nu har jag en lugn kväll framför mig. Känns underbart. Dock borde jag helt klart plugga till mitt matteprov på måndag. Känns inget vidare alltså. Men men, har inte böckerna hemma så kan inte göra så mycket åt det.

Nu ska jag till donken och äta, sådär lagomt nyttigt.


Kommentarer
mimmi säger:

hej!

jättebra blogg du har förresten;) till min fråga, vilket ämne valde du att skriva om på uppsatsen i nationella provet??

många kramar

2009-11-19 | 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback