091130

Sista november. Helt sjukt, om en månad är det nyår! Känner på mig att det kommer bli grym i år :)

Idag var det redovisning i kursen hållbartsamhälls bygge. Det gick hyfsat efter noll förberedelser. Men ingen grupp var speciellt förbereda tror jag. Så var ju lite tur. Så slutade vid 13.00 som vanligt idag, och har sedan dess varit hemma. Har hunnit med att plugga lite, är tydligen biologi b prov på onsdag. Känns så där måste jag säga. Men det är värre med matte d provet på fredag och fysik b provet på tisdag nästa vecka. Det kommer skita sig totalt har jag en känsla av.

Nu funderar jag på att ta en uppfriskande dusch och sedan nöta in biologin så jag fixar provet på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback