091004

Godmorgon! Som vanligt när det är helg kan jag inte sova.. Vaknade strax före halv tio idag, fast det är väl rätt bra tid ändå antar jag. Idag blir det nog inte annat än massa plugg.. Har redovisning imorgon och vi är inte alls klara med den, sedan är det miljöprov på torsdag och inlämning i svenska på onsdag.  Jag som trodde att det här skulle bli en lugnt vecka, men icke sa Nicke. Fast jag ska nog försöka klämma in ett bio besök och lite träning idag också. Behöver verkligen trääääna!
Nu ska jag nog upp och äta frukost.


Kommentarer
I S A B E L L A säger:

SVAR: Går det bra med pluggandet :(?



Den var fin den ja:D.

2009-10-04 | 15:28:06
Bloggadress: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback