091007

Mamma ringde just hem för att väcka lillsyrran, men hon var uppenbarligen nere och duschade och hade lämnat dörren uppen, så det ringde som tusan i mitt rum. Därför är jag vaken en timme innan jag egentligen behöver.. Surt, jag som sov så jäkla bra för en gångs skull.

Idag är det skolan mellan 9:30 och 15:00 tror jag, fast sista lektionen är inte riktigt säkert att den håller på till klockan tre, hoppas inte! Efter skolan funderar jag på att träna om jag hinner, för dels så ska jag handla massa saker till helgen och sedan måste jag plugga till ett miljöprov som är imorgon. Har inte ens kollat på skiten, känns inte bra. Jag är helt slut på eftermiddagarna, orkar inte plugga..

Aja, ska läsa lite miljö nu när jag ändå har tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback