090904

Hejhej! Ledsen för den dåliga uppdateringen igår och idag. Jag har bara inte haft tid, har inte de nu heller egentligen. Men tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg ändå :)

Ska snart ner till stan, är den årliga marknaden i helgen. Visst, det var mycket roligare när man var mindre. Fast det är ju ändå en tradition att åka ner och gå runt där, så de är vad jag gör till en början ikväll. Senare kanske de blir lite party någonstans, eller så får det vänta till imorgon. Vi får se!

Nu ska jag i alla fall iväg!
Ha en rolig kväll nu ;)


Kommentarer
Matilda säger:

TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD!

Jag tror på hoppet om att alla barn i framtiden ska få ha det lika bra, gör du?



Stöd Unicef och gå med i kampen om en bättre värld för alla barn.

http://elitecyclist.blogg.se/2009/september/i-hopp-om-att-alla-barn-ska-fa-ha-det-lika-br.html

2009-09-05 | 16:07:17
Bloggadress: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback