090911

Är allt bra med er? Jag hoppas det. Själv är jag lite små trött efter skolveckan, men annars så är det bra. Just nu sitter jag på vår inglasade altan och myser med lite levande ljus och musik. Men det hade varit trevligare med lite sällskap.

Idag har jag inte gjort så mycket, hade bara en lektion i skolan så slutade klockan 11:05. Kändes bra eftersom det är fredag och allt. Sedan gick jag på stan en sväng, köpte ett par svarta nylonstumpbyxor. Sedan följde jag med mamma till farfar en sväng och efter det har jag bara varit hemma. Just nu sitter jag och väntar på att Lovisa ska höra av sig, vi har tänkt att ha myskväll ikväll så fort hon blir klar med hästarna. Men vi får se, hoppas hon hör av sig i alla fall. För jag kan inte få tag på henne eftersom hon inte har någon mobil, lite smått störande faktiskt :P haha.

Nu är det väl snart idol, så ska se på det och äta middag samtidigt!
Ha en fin fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback