090912

Lördag, och jag har haft huvudvärk hela dagen. Men det är bättre nu! Skönt. Sitter här hemma och väntar på att Lovisa ska bli klar med hästarna, efter det ska vi hitta på något. Antingen blir det myskväll hemma eller så drar vi iväg på party, eller varför inte en blandning? Vi får se vad som händer.

Annars så har det varit en lugnt dag, men har ändå hunnit varit ner på stan en sväng. Provade ett par assnygga boots som jag verkligen ville ha. Men tack vare mina dumma högvsitade fötter fick jag inte på mig dom :(
Så irriterande! Därför börjar min jakt på ett par andra nu! Det hade ju varit perfekt att önska sig ett par i 18-års presnet.

Nu är det dags för middag!


Kommentarer
JULIA säger:

s: hahah, jag har sett den stört många gånger nu - lika rolig varje gång! Hoppas du får en fin helg!

2009-09-12 | 18:18:19
Bloggadress: http://juliakrull.blogg.se/
Nadja säger:

sv: Thanx ;D

2009-09-12 | 23:58:41
Bloggadress: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback