Trött morgon!

Jag fryser som en liten skit och regnet bara öser ner, vilken trevlig onsdagsmorgon. Borde vara förbjudet att ha det såhär kallt på en arbetsplats, men jag försöker röra på mig för att bli lite varmare. Men längtar verkligen till dagen är över och jag får åka hem och krypa ner i soffan å bara mysa :) Jag har nog blivit en ordentlig mysmänniska på senaste tiden. Kanske bara för att man inte orkar göra så mkt annat efter jobbet, även om jag har ett slappt jobb. Men de kombinerat med dåligsömn och tidiga mornar är ingen höjdare kan jag säga.

Nä, nu ska jag glädja mig åt att jag sitter här inne och är torr, medan det trillar in patienter lite då och då som ser mer eller mindre dyngsura ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback