100317

Vilken lång dag det har varit. Klockan ringde kvart i sju imorse, var på skolan vid åtta och skrev sista provet i Biologi B kursen. Hoppas jag fixade de med bra resultat nu så jag får ett fint betyg i kursen :) Efter det var det en kortis lektion och sedan tre och en halv timme hål. Så jag och Hannah drog på oss solglasögonen vi köpte i Gävle och gick ner till stan i det fina vädret. Blev myslunch på Jambo! Efter de vandrade vi lite på stan och sedan tog vi bussen tillbaka till skolan och vår sista lektion, som vi förövrigt fick sluta en timme tidigare på.
Så jag vandrade hem och pluggade lite fysik, har prov imorn. Och peppar peppar ta i trä, jag tror jag faktiskt kan fixa det med ett bra resultat!! :) Sedan hämtade jag lillasyster på hennes skola, övningskörningen går riktigt bra nu. Wiiho, lite teori och någon körlektion till. Sen så ska väl körkortet vara kirrat. Känns som att det är en del pågång just nu, tur de så jag har något att sysselsätta mig med.
Nu ska jag sova bort min förkylning. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback