Veckan som varit.

Ja, jag har ju inte skrivit så mycket som ni säkert märkt. Skärpning Emma! Fast jag har inte så mkt nytt att berätta egentligen. Har varit lite skola, myskvällar och en sväng till Sthlm den senaste veckan.
Var i Sthlm över dagen i fredags, "studiebesök" på kth. Riktigt intressant faktiskt, att höra vilka åsikter en student som går där har angående högskolan osv. Känner verkligen för att söka dit, så de ska jag göra och sedan hoppas på det bästa, att man blir antagen :) Annars hade jag inte alls mycket tid över när jag var där, men hann springa in på HM och införskaffa en kavaj och en t-shirt. Mycket nöjd!
Imorgon är det Gävle med Hannah som gäller, kommer bli riktigt skönt att åka iväg en sväng igen. Och sällskapet gör de inte alls sämre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback