100505

Åh, vilken dag! Så sjukt trött i benen å det värker. Har vandrat runt stan varv efter varv idag, plus några utsvängningar utan resultat. Så motion har det inte varit dåligt med idag måste jag säga, och det borde även bli mkt vandrande imorgon. Då är det studiebesök med skolan som gäller, på Iggesund papperboard. Vi ska vara där i hela sex timmar, så mina ben lär vara riktigt möra innan morgondagen är över.
Nu har jag precis krypit ner i min renbäddade säng, ny duschad och fräsch! Så är snart dags att sova då man måste vara uppe med tuppen imorgon, nästan iaf.
Godnatt på er alla :)

Kommentarer
MATILDA säger:

Många tack söte ! :D

2010-05-07 | 11:29:28
Bloggadress: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback