Effektiv.

Idag satt vi och räknade massor i ca 6 timmar i sträck. Hjärnan känns som en stor degklump nu, men vi fick mkt gjort och det känns riktigt bra. Blir till att fortsätta räkna imorgon, ska nog ta och läsa lite innan jag hoppar i säng. Tentan närmar sig verkligen med stormsteg... Å jag vill verkligen inte att det ska bli fredag :(
Blir till att kämpa på och se till att inte bli sjuk! Firandet av att tentan är över görs ifs på nöjes där Johnossi kommer spela live på fredag, lär bli grymt. Så de kan jag inte göra annat än att längta till! :)

Kommentarer
Anonym säger:

tjingeling =) söt blogg hit ska man titta in lite oftare =) ta dej gärna en titt på min oxå http://qlorie.webblogg.se/ puss o kram

2010-11-15 | 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback