Helg!

Skönt det ska bli med helg nu :) Ska försöka vila upp mig ordentligt, blir lite shopping och fest! Vi ska ha maskeradfest i korridoren, elr man kanske skulle säga halloweenfest, de flesta klär nog ut sig till något läskigt, hehe!
Nu sitter jag hemma i soffan, precis hemkommen från skolan och en lite redovisning. Den gick inget vidare, men uppenbarligen blev jag iaf godkänd då jag fick gå från rummet utan att han sa något extra till mig, skönt! :)
Så jag ska nog ta en sväng till stan snart, gå och kika lite i lugn och ro. Och invänta familjen som kommer på besök under helgen, dom ska hjälpa mig att köpa ny säng. Ska bli sååå grymt skönt att äntligen få en bekväm och bra säng, så jag kan sova bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback