Fika i Hudik med lillsyrran!

Är hemma i Hudik över helgen, känns lite konstigt. Men det är roligt att träffa alla igen, fast har ju egentligen inte varit borta så länge. Knappt ens en månad!
Igår vandrade jag på stan med Anna, och på kvällen blev det mys med Anna, Julia och Julia. Idag fikade jag på stan med lillsyrran å nu på eftermiddagen så har jag förberett inför lite 19års-kalas imorn. Jag ska bli firad två veckor tidigare i år, för jag kommer inte kunna åka hem när jag fyller år!
Nu ska jag äta mat, och sedan ta det lugnt hemma ikväll. Jessica ska komma förbi en sväng, det kommer bli super trevligt!

Kommentarer
Mariélle säger:

Att vi skaaaa :D :D Längtar redan!



Mysiga bilder ju :)

2010-09-24 | 23:12:38
Bloggadress: http://maarrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback