Tränat!

Jobbet gick fin fint, fast måste verkligen säga att man känner sig rätt så hjälplös så här förstadagen så man inte riktigt har koll på något alls. Men jag tog mig igenom det och det kommer med säkerhet bara bli bättre och bättre för varje dag, bara man kommer in i det.
Efter jobbet drog jag direkt till friskis och gymmade lite, skönt. Lika skönt var det väl inte att cykla hem den dryga kilometern i skyfall, blev verkligen genomvåt. Mycket skoj att få av sig kläderna som var fastklistrade på kroppen när man kom hem.
Nu ska jag äta mat, pappa har gjort köttgryta med brunsås och potatis. Han inte säga hur mycket jag har saknat de under Karlstad tiden. De kommer sitta perfekt nu efter träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback