Sista Augusti!

Då är snart alla sommarmånaderna över och hösten kommer med stormsteg! Vart tog denna sommar vägen egentligen? Det är de nog ingen som vet. I morgon går mitt kontrakt på jobbet ut, och jag är tekniskt sett arberslös, känns ju sådär faktiskt. Men hoppas det droppar in ett positivt svar från något av de andra jobben som jag sökt snart. I väntan på det så åker jag hem till Hudik en vecka den 11 september, känns som ett superdatum att resa på. Men vi får hoppas att allt går bra ändå. Nu ska jag starx hoppa i säng, ska upp och träna imorgon! Kommer bli skönt, har varit allt för slapp när det kommer till träningen på sista tiden, men nu ska jag verkligen ta tag i det ordentligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback