Testar

Daniel är och tränar, så jag har passat på att plocka undan allt som ligger framme i lägenheten och fått bort all smutsig disk. Skönt att det inte var så mkt idag! Imorgon vankas det jobb igen, efter ca en och en halvveckas ledighet och sedan kanske utgång på kvällen, det är på tiden då jag fortfarande inte varit ut och upplevt utelivet här i Strömstad, tror dock att det lever upp mer på sommaren. Men det blir nog skoj ändå!
Ha en mysig fredagskväll nu.
Tog några test foton med det nya objektivet på den rena disken och vår kommande sysselsättning ikväll, för nu fasiken ska utväxten bort. Och om mamma nu skulle undra varför jag inte köpt min vanliga hårfärg, så är det för att den kostar 30kr mer här än hemma i Hudiksvall!! Helt sjukt, dumma norrmänn att dra upp priserna alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback