Värme

Vilken dag det har varit, har inte gjort så mkt annat än njutit av vädret. Sol, sol å sol! Är lite röd på kinderna efter all tid i solen. Nu skulle jag bara vilja hitta ett bra ställe där man kan sola utan att bli uttittad på. Saknar ju balkong till lägenheten, så det är riktigt trist nu när det är varmt ute. Men det är bara å gilla läget. Har suttit på berget å tittat ut över vattnet i två timmar idag, och fotograferat en del som ni såg i det förra inlägget. Det blev även årets första mjukglass med Daniel förut, mumsi. Nu ska jag rensa lite i lägenheten, som jag lovade Daniel att göra när han åkte till jobbet vid 14-tiden, och jag har inte börjat än. Och nu är klockan 22:43 vilket innebär att han hemma igen om typ 40 minuter. Så får skynda mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback